Fly on the Wings Of

 Gårdagen bjöd på trevligheter! Efter den slappa dagen i skolan drog jag ner på stan för att möta " bruden" och hans vän. Haha gitarren skulle kollas, sedan mot teg och firandet av kussen min som blivit 19 bast tillsammans med Emelie! Kvällen var trevlig då den bjöd på makaroner och köttbullar, mycket socker och go saker + trevlig sällskap. Min kväll var si fin! Nu börjar det ju kännas ute att det är höst. Solen skiner ( ibland ) men det är icket varmt längre. Tur jag har mammas gamm/mys jacka.
Kameran for fram och tillbaka mellan 3 kamera tokiga tjejer så vi bjur tillsammans på bilderna.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha wiho! sjukt kul att ni kom på besök och tack för firandet :D detta gör vi om!

2010-08-31 @ 16:57:31
Postat av: Sv: Sandra

Klart! Det var ju super duper mega trevligt! :D Tack för att vi fick komma! ;)

2010-08-31 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0