Sloe Gin

Dagen gav oss pengar, har jobbat med min vän och kompanjon Emelie! Nice att jamma in lite pengar med duon, imorgon kör vi igång igen och sedan.. galet! Sommarlovet är så gott som slut nu och kylan är påväg. Checkade in yr nu ikväll som endast sa att det kommer bli 10 grader imorgon! kallt må jag säga! Aja, min dag var bra! Jamm och lek och foto med Emelie. Vad tokigt det kan bli i ett mörkt rum med en ficklampa och lite fantasi. Just ja, håll koll! snart her vi upp vår mega fina Schweiz-flumm-film! Blir kanon! Nu nalkas det kvällsfika och sen sängen. Goder natt!

Kommentarer
Postat av: krille

grymt snygga bilder må jag säga!

2010-08-22 @ 23:35:11
URL: http://ellirk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0