Dagen före

Den 23: e december måste ju ändå vara minst lika mysig som den 24:e. Dagen före och dagen är både ena riktiga mysdagar enligt mig! Haha drog till tandläkaren idag, om jag inte hade frågat när jag senast var där hade jag inte haft den blekaste. Men dom sa att tänderna såg riktigt fina ut så känns bra så här lagomt till jul. Dock, måste bli bättre på tandtråden. Ajja bajja. Haha sedan drog Mica med mig till Häggan som smakråd på några nysårs klänningar. Mica, vilken du än väljer så kommer det bli kanon snyggt! Och sedan hem för att återigen städa lite. Petig är vad jag blir så här till Julen. Rent och snyggt vill vi ha det! OCH nu är även granen klädd. Ah, när pappa kom in med den var min och mamma första tanke " shitt, vad liten...", då vi är vana med att den brukar gå upp till taket MEN när kläderna åkte på så blev den mega mysigt fin tycker jag! Jo liten men snygg mysig. Som det ska vara. Imorgon kommer kusinerna och jag bilar till farmor och farfar för att hämta upp dom! Kommer bli kanon mysig jul detta. En med en massa snö och trevligt folk. Glad tjej.

God Jul på er!

Kommentarer
Postat av: emelie

God jul jessica!! :D

2010-12-23 @ 21:22:24
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack detsamma!!! Och ja hälsa din familj också! :D KRAM

2010-12-24 @ 00:12:51
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0