Flickan är 18!

 Som rubirken lyder! Flickan är 18 och denna flicka är tösen på den översta bilden nämligen EMLEIE! Grattis Grattis på din 18 års dag! Vilken kanon start på helgen. Julgård på Midgård var mysigt och jag tillsammans med polarna hitta alla tomarna. Grymt. Sedan begav vi oss ner mot staden (för att fira Emelie en dag innan hon fyller år) ye.. ( jag, Tilda och Emelie) vi skulle ju gå och fika... eller? Hehe nere på stan kidnappar vi Emelie och för in henne i en bil där Mica väntar. Sedan beger vi oss till Iksu spa där även vickan väntar på oss... SÅ mys var det! Spa i ett antal timmar där vi bade i olika temperatuer, fikade och 2/5 av oss tog en tupplur i solrummet, nämner inga namn. Eller jo! Jag och Tilda somnade. En chillar eftermiddag blev det. Sedan hem till Emelie igen där Pizzan sedan strömmmade in. Mätta och belåtna chillar vi ännu mer tills det är dags att fixa i ordnings sig inför kvällen som komma skall. CORONA. Oh yes, vi kommer dit 23.40 men får icket gå in än då emelie inte hade fyllt år än. Kallt, men vi hade tur som fick stå där vi fick stå och vänta OCH vi blev även bjudna på glöggg och pepparkaka va den snälla vakten och sedan slår klockan 00.00 och vi drar in och dansar tills fötterna värker! As kul och galet svettigt. Blev en sen kväll, eller natt och sängen var underbar. Sova sova!
Idaaaag blev det sång på sängen för Emelie och sedan en massa fika hemma hos henne tillsammans med sköna människor.

Nu är jag en trött brud som önskar emelie och alla ni andra en trevlig kväll på Corona natt nummer2! haha själv ska jag ta tag i min tyska och öva öva inför måndag. Imorgon bitti beger jag mig till staden och Nilsan för att fira lilla julafton hemma hos dom  :) mysigt och sedan Sävar för att sprida en massa sång med klassen.
Nice helg.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah jag gillar hur du satt dig 8:an!! xD

Har haft världens bästa födelsedag/helg! Tack huurdu! :)

2010-12-19 @ 03:37:39
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0