Rymden i en låda

Jag är less men samtidigt så taggad. Vad är jag less på? Jo, jag har fortfarande feber och nu är halsen öm också. Måtte jag inte få halsfluss eller något sådant igen. Då blir jag galet. haha och vad är jag taggad på? JO, har bestämt mig för att hoppa av engelska C och istället läsa mer Tyska. Kommer läsa 2 lektioner i veckan med steg 3 och de andra 2 lektionerna med steg 4 om Syon tillåter. Jag och min tyskalärare är överens och hon är taggad hon med. haha YES! OCH SEN, efter gymnasiet så har jag och mamma ikväll suttit och spånat på om jag kanske ska bege mig till London i några månader på språkresa för att bättra på det engelska språket som inte fallit mig i smaken dessa år. Nej, jag måste vara bland massa människor som pratar det 24/7. DÅ kommer det fastna i skallen och bollen kommer rammmla ner. Yes.

Bilden på härliga gänget togs av vännen Linnéa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0