Tok trevligt

Rolig dag och fint väder. Brummmade mot staden med sällskap i bilen av Emelie! Flickan släpptes av på staden och NU har hon hittat sin nyårs- klänning! Fin fin, hoho jag pös iväg mot mr. Åberg och ja, ingen badminton idag men vi har som bara chillat och chillat mer. Kollat på hipp hipp! haha and so on! Sedan hoookade vi med Emelie på staden för att fika lite. Mysigt, och sedan mot mr. Åberg igen för middag och sällskapsspel. Haha.. OCH ikväll bio med mitt trevliga sällskap + mer trevligt sällskap! Micke, Ruben, Jörgen och Simon.
Imorgon mina vänner, hade jag planerat att dra och gymmma igen, var skönt att pysa dit igår så, och sedan blir det badminton med Ingrid! Galet länge sen sist nu. OCH OCH på kvällen pyser jag med Nilsan mot Örträsk för att spendera de kommmande dagarba där innan nyår.

God fortsättning.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hahha klart du gjorde gumsan! :D GOTT NYTT ÅR! :D

2010-12-31 @ 18:14:16
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0