Danmark

Home Sweet Home! Bjuder på lite färgglada bilder från Danmarks sköna skogar! Tack Tack Daniel och Ulla för att jag fick komma och bo hos er den här veckan. Var verkligen mega skönt och så galet trevligt. Nu är man återigen uppe i norden och det är int varmt men jag är ju viking så ska inte klaga. Haha resan hem gick bara bra FÖRUTOM att jag inte fick med min väska hem från Stockholm! GALET vad less jag blir när de felinformerar en. Så, min väska gick tydligen inte direkt till Umeå från Billund ( som dom i Umeå och Billund sa) Så hoho jag beger mig till staden ikväll igen för att plocka upp den. Dåligt, men aja! Drar mot fin Nilsan sen för att tillbringa kvällen och morgondagen där. Mårten, vi kommer och kollar på din trolleri-show imorgon. Jag taggar! MEN åter till Danmark! Skön resa och en fin familj, har kännt mig så välkommen hela veckan så jag kunde inte haft det bättre. I sommar ses vi förhoppningsvis igen men då ute i järnäs och klubben.

Ah, har körkortet i min hand nu. Känns gänska så nice må jag säga. Haha hmmm... vad mer...JA mitt rum ser lite större ut! varför? Nya fönster har sattts på husets gamla-del. Därav mitt rum så nu ser det som fräscht ut och jag tackar min älskade mamma som städat och gjort det så fint!

Trött brud ska nu bege sig bort från datan en stund. Handla med mor och sedan duscha om jag får bestämma. Varför är det så mörkt ute? Klockan är ju inte alls särskilt sent. Vinter! Jag ser framemot snowboard tiden men just nu... nääää ge mig sommar och sol med en massa bad och stek!

Tack och bock hej! Fler bilder från resan kommer tids nog!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej Jessica!

Vad kul att se några av bilderna som du tog här nere i det danska höstlandskapet:)

Shit med din resväska:(

Enda positiva man kan säga om det är att du får börja använda ditt nya körkort...

De kærligste hilsner fra Ulla

2010-11-05 @ 16:56:18
Postat av: Sv: Ulla

hej Ulla!

Ja men jag tänkte att jag skulle lägga ut några stycken! :D KUl att du kollat in bloggen!

haha ja, otur där men nu har jag den igen :) Fick köra till flygplatsen igen och denna gång hade jag körkortet med ;)



Taack igen för denna vecka! kram!

2010-11-05 @ 22:33:50
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Emelie

Shitt vad fint! :D

2010-11-06 @ 22:31:33
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/
Postat av: maja

vilken skog alltså!!!

2010-11-09 @ 18:34:14
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0