Romantics

Galet vad mycket som ska hända på en och samma gång. Roliga saker? Njee plugg hit och dit och det enda som ska vara roligt är ju det sceniska projektet! MEN nu känner jag endast en massa stress och att tiden inte räcker till. Haha åh, sitter här med det formella engelska-brevet på skrämen framför mig, körnoterna i knät och kjesaren av portugallien i ena handen. Det andra plugget får vänta tills jag är ledig. Hoho men jaja, snart är det repvecka och jag hoppas hoppas att allt kommer gå asbra och att allt blir kanoners mega super duper bra! V.48 måste folket komma och kolla! Annars då? Allt nice? Ye, tillbringat min helg med min finaste och det är ju väldans mysigt. Tv-spel och chill. Oh yes! Talking in your sleep är låten som jammar ut från mina högtalare. Sweeeet.

Ah, några timmar sitter jag med detta inlägg igen och jag vill sussa men icket. Måste göra lilltvätten som jag lovat min kära moder samt sitta och vänta på att Nilsan ska komma förbi. Galen pojke som kommer denna tid. 

Ha en skön kväll.


Kommentarer
Postat av: annasara

Fantastiska bilder Jessica!

2010-11-08 @ 20:35:47
URL: http://annasarapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är underbarast! Inte stessa! Andas och ta bara en sak i taget! Bara tänka på det du gör just nu! Älskar dig!

2010-11-09 @ 08:47:37
Postat av: Gossipanka.blogg.se

HAHA alltås jag känner mig så dum, jag läser inte dina texter varje gång, bara kikar på bilderna! Underbara! :D

2010-11-09 @ 16:25:44
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0