Say WHAT

Tilda skicka dessa mega sommmriga bilder ikväll! Midsommar ute i klubben, som det ska vara! Jag ljuger inte när jag säger att jag taggar sommaren redan men även vintern har sin charm. Julafton är ju mega mys och julstämmmningen är ju kanon nice.

Soft dag! Drog in med mamma till stan på morgonen för att sedan lämna av henne på flyget och brumma vidare till Emelie. För övrigt som firar jag 1 månad idag med körtkortet mitt <33 hehe, Så! jag har chillat med Emelie hela dagen! En fin film, glass, middag och musikanten för att fixa lillebrors gitarr samt kolla in min, snart, nya babbby! Tackar för en kanon dag min vän, länge sen vi hängde nu tyck ja! och det var ju meeega länge sen vi jammade och sjöng. SÅ imorgon blir det julmarknad med bruden igen. Och sedan blir det till att brumma mot stan och Nilsan. Min fina hoho SAY WHAT!

Vad mer... repveckan har gått mega fort. För fort men det är nice med helg! Taggar verkligen detta projekt, föreställningarna och det härliga gänget. Vill inte att det ska ta slut. T A G G A NU. Jobbat å bra. Det har vi få gjort. BRA JOBBAT ALLA

Over and Out


Kommentarer
Postat av: emelie

Sv: haha ja jag gillar den med xD TACK SJÄLV och ja vii ses ju snart ^^

2010-11-28 @ 16:39:02
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0