I am not a Robot


Helgen lider mot sitt slut och jag är trött men måste ta tag i plugget! Haha älskar plugget. Nä, men helgen var nice. Fredagarna är slappa och korta vilket gör att jag kommer hem snabbt snabbt/tidigt! Drog på banken, därav den underara bilden på Vasa, togs med mobilen några minuter innan han försvann som kontanter och hoppade in på mitt konto med andra stålar. Känns bra. Haha påtal om pengar, jobbat med Emelie ihelgen och det här men att fara omkrting och spela måste ju vara ett av de bästa jobben. Like it! Hmm, annars då? Nilsan brumma till Nordmaling på fredag kväll och har tillbringat dessa dagar med mig! Fin pojken må jag då säga! haha så ja, nu drog han mot staden/hem igen tillammans med mamma min ( hon, ska bege sig till huvudstaden).
Något annat som var otippat! Skulle som sagt inte dra till Danmark pågrund av komplikationer men, det vissssade dig sedan att jag inte skulle få igen mina cash, inte ett öre ( vilket skulle vara skitans mega drygt då jag lagt ut massa lakan på resan ) haha så, det sluta med att jag ändå kommer dra till Danmark på höstlovet! Taggar!

Hehe kolla in min och Emelies naturfilm, Numero 4!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahahaha...jag bara älskar "outsiderns" kommentar....hihihi...

2010-10-05 @ 17:59:00
Postat av: Sv: Pernilla

Haha ja! Hon kan sina svanar ;)

2010-10-05 @ 20:29:52
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Klary

haha alltså naturfilmerna äääger!!!

2010-10-08 @ 12:37:45
URL: http://slowtard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0