Two Worlds

Ah, detta sköna land! Haha sitter och kollar tillbaka på bilder från Schweizresan i sommras. Grönt och skönt och endast underbart! Yes, seg dag men ändå nice! Börjat spela in material inför mitt och Eemlies Pa100! tack till micapika som ställer upp att stå framför kameran. haha blir kanoners tror jag! Gaaaalet vad jag är trött, dock inte lika trött som för 2 h och 40 minuter sedan. haha somnade så skönt på sängen min när jag satt och försökte mig på att läsa i boken till Engelskan. Ville läsa men ögonen kunde inte hålla sig uppe, varför? Five igår med brudarna och sent vart det. Mycket ljud och dåligt av mig att inte använda de så kallade -öronpropparna-. aja, lugnt och tyst var det sedan hos nilsan min! Sköööönt! tackar för en trevlig kväll i stan där pojken kirrade taccos och ja, skjuts från stan till hans place på cyklen! haha lyxigt. Återigen sitter jag denna kväll och lyssnar på låtarna från den ack så braiga filmen Tarzan. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0