Vuxenpoäng och Körkort

Oh yes, aha! Vem tog körtkortet idag? Eller, vilka tog körkortet idag? Fröken Molin körde upp först, sen en jag, och sen en William och sen Cassi! OCH OCH alla kirra det! SÅ, flätan har nu mera körkort och brummade in idag till skolan och sedan hem ikväll i skitvädret! haha gick as bra. Precis som jazzfestival-invigningen! mega kul och det lät ju känon tyck jag! Hoho Danmark om 2 dagar! Måste packa imorgon... och sedan beger jag mig till Hörnefors med Nilsan och sedan till Umeå för att tillbringa natten där. Sen är pojken så fin och mega snäll som skjutsar mig till flyget på fredagmorgon. Drar till stockholm 06.35 och sedan vidare till Billund! Och, jag måste ju säga att Nilsan är så fin. JA! haha, nu blir det dusch och sedan sussa för att tänka " TAL TAL" hela natten. HARE GÖTT! YE, jag har körkort! SHITT BA MENNEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS mitt älskade barn! Vilken tur jag har som har väldens "bästaste" dotter! Älskar dig! :)

2010-10-27 @ 23:34:32
Postat av: Sv: Mamma

Taaack så mega mycket älskade och bästaste mamma! :D <3

2010-10-27 @ 23:45:25
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0