Molin 18 år!

Min blonda vän Tilda Molin är nu stortjejen! 18 höstar gammal och jag hoppas att din dag varit kanon bra! Imorgon kommer vi och firar dig i klubben. HE kommer bli si nice. Höhö, annars har denna dag varit grymt slapp. Nilsan sussa över så fick skjuts till skolan, kan det blivit mer lyx? Tackar för den. haha 1 lektion för mig och sedan blev det stan och slapp i lägenheten med Emelie och sedan bio. Toy story 3 var så fin, haha åh. Skratt skratt!  Vilken stress det blev innan dock, på 15 minuter hann vi äta middag och cykla från henne jaoo, till hamnen och bion. Snabba brudar. Hann inte tugga klart maten. Seeedan ikväll hälsade micapika och nille på en stund vilket var mysmys! 1 h gick så snabbt.

Seeeeen vet jag inte hur man lägger in filmer här men jag tycker ni ska kolla in min och Emelies nya och första naturfilm från Schweiz, haha man måste vara på alllerten för att hänga med! ;) SE DEN:



Kommentarer
Postat av: krille

HAHAHA, åh så fin film!

2010-09-07 @ 17:25:47
URL: http://ellirk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0