Strangers like Me

Sitter här på mitt ostädade rum och njuter av Phil Collins som spelas från mina högtalare. Vilken mega höstig känsla jag fick i kroppen när jag drog hem från stan idag. Sommar är underbart men så länge hösten inte är mega kall och blötslask ute så är den helt OK och vacker! Skön känsla.
Så, five igår kväll med massa underbara polare. Nya som gammla. Kul att se er alla! Dans och svett. Sedan vilken lyx, fick skjuts på cykel-sadeln hem till Nils av Nils där jag tillbringa natten! Fin!
Sitter här på mitt ostädade rum och mitt hår luktar gott. Nu blir det piano och flitighet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu sitter du och njuter i ditt inte längre ostädade rum! :) Tack för mysig samvaro framför tvn! Prince of Persia! Jag älskar dig!

2010-09-19 @ 00:47:01
Postat av: Sv: Mamma

haha nä, nu är det ganska fräscht här inne! :D Taack själv mamma :) Älskar dig!

2010-09-19 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0