Her Morning

Huset känns så rent. Det måste jag säga är tack vare mor min. Mamma, du ska veta att vi uppskattar allt du gör för oss. Och tack för dagens gymmar timme! Var mycket skönt, som vanligt! Hehe, annars då? Kirrat kläderna till skolfotot imorgon och vad kan jag säga... det återstår att se hur det blir! Noll koll.
Chilla en stund i studio Sigfridsson ikväll, haha och vi spårade ju efter ett tag! Teccno på synthen och fina komp och rythmer. PA100 är som sagt igång och jag måste sätta igång men den där loggboken. Har varit dåligt.. haha!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack :) Underbara dotter! Den "bästaste" dotter en mamma kan ha! :)

2010-09-12 @ 23:34:25
Postat av: Sanna

Du fotar fantastiskt Jessica!!!

2010-09-22 @ 21:32:56
URL: http://forsbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0