Härligheter i Hemavan

Åh, mitt påsklov har varit kanon kanon kanon! Drog till hemavan med denna underbara familj och sköna sällskap! Mega skönt har vi haft, några mindre-bra-väder-dagar men dagarna nu på slutet har varit mega härliga med mycket sol och lite vind. Haha, bara synd att Victor fick sig en släng av, ah... jag vet inte! solsting? Flunnsan? Något som gav feber och seghet! stackarn, men tur att vi hann åkt/köra ( jag vet, jag körde YES MEGA ROLIGT) massa skoter! haha, dra omrkring på de härliga topparna och bara njuta av allt man såg! God mat och mycket godis och gött. yes, mitt lov har varit underbart. Det har gått på tok för snabbt! haha men jag är nöjd tjej kan jag lova. Färg i ansiktet så det smäller om det. Underbart. Tack för allt!

Haha och vad har hänt när man kommer hem? JO, all snö är så gott som borta och solen skiner så till och med pappa ligger ute och solar. Härligt, våren är här på riktigt och sommaren är inte långt borta! TAGGAR sommar, sol och bad!

Schysst!

Kommentarer
Postat av: jenny

UNDERBARA BILDER! :) PUSS!

2011-04-26 @ 01:28:03
Postat av: Sv: Mamma

Taaaaack så mycket bästaste mamma! : ) Älskar dig!

2011-04-26 @ 08:08:30
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0