Pa100 mot sitt slut



Ah, snart är det över. Vad ni ser är mitt och Emelies pa100, den roliga delen (se i HD). Kan inte påstå att allt rapport skrivade är lika kul och imorgon ska den in... fick sitta många timmar igår kvväll och idag ska det sista skrivas samt finslipas. Jag är en less brud som taggar helgen och Valborg! Taggar mys i klubben underbara polare. Hoppas på ett kanon väder. Kommer bli NordmalingCrew Vs UmeåPolare. Tur att dom känner varandra redan och inte börjar slåss över korven. :):)

Mmm, sköna väder. Har det varit en dag denna vecka som innehållit dåligt väder? Känns inte som så. Skönt.
Min fil är nu nere i min kagge, mätt och belåten tjej. Ska snart bege mig till bussen(0655 bussen....) men först... skicka pa100 till skoldatorn så rapporten får plåga mig 1 dag till. Kom hit sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0