Svanslös i Hemavan


Drog och såg på estet 8ornas föreställning igår kväll! Pelle Svanslös min damer och herrar! Länge sedan man satt där i Oasen på de röda sittplatserna. :)
Ye, äntligen har påsklovet kommit! Och gaah, jag måste packa. Beger mig till hemavan denna lite gråadag och kommer tillbringa mitt lov där. Så, ha det så gött här hemma och hoppas på bra väder. Det gör jag! OCH en revulotionerande sak har hänt mig... har kirrat Spotify i MOBILEN! wöw. Haha, okej. Jag fick hjälp.

Ha ett super duper mega kanon gött Påsklov yo så, mina vänner. Vi hörs senare. Glad påsk! Yo yo makka flow ho yo.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fina bilder :)

2011-04-22 @ 17:51:08
URL: http://meornot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0