Den galnaste taggen

Allt prat om tågluffen med mina brudar får mig att tagga sommaren och ja, luffen som bara den! Dock, alltså. Det är en sådan knepig känsla.... jag vill att den där dagen då vi beger oss iväg ska komma nu snart, bara jag hinner packa, men samtidgt vill jag inte alls att tiden ska gå snabbt? 4 månader och 1 dag kvar tills jag och alla älskade vänner tager studenten. Galet, tiden bara flyger iväg som jag vet inte vad! Ah, okej. Lugn. Vi tar en dag i taget. Ska njuta, av varje minut! Försöka. hohoh WÖW YE! Kommer bli awesome och sedan, till hösten? Vad händer? GAAAH kollar bilder från NY och blir grymt sugen på att dra dit men hoho, london? Det lockar även det!

Sussa gott nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0