Hjärtans dag

Vilken underbar dag! Började med en sovmorgon som hette duga och sedan en skinande sol som hälsade en godmorgon när man steg upp och begav sig mot bussen. Dagen kunde inte ha börjat härligare. Dock, Kallt! Vad händer? haha ah ska blir kallare nu i veckan så vi får njuta nu när det bara är kallt... höhö. En annan sak som gjorde mig som glad i kroppen! Mitt och Tildas vinter-evenemang! Hoho att klassen var på gör mig spralllig i kroppen och jag taggar att styra och mysa! Ah, 2 lektioner idag vilket gjorde att det kändes liiite liiiite ovärt att dra till skolan men ack, vad gör man inte. En duktig elev och man fick ju hänga och skratta med klassen. Hem med skön 1600 bussen och sedan go alla hjärtansdag middag som min älskade mor hade fixat. Mega god! Tur man har föräldrar som kan det där med at laga god mat. Jag måste ta och lära mig av dom. Hur ska jag klara mig utan er sedan när man beger mig ut i världen? he gå inte. denna dag, denna dag som är till alla dom som står oss nära. Ah, min älskade familj och min älskade släkt och mina älskade vänner. Jag älskar er. Ni är då si underbara och jag bliiiiir så gaaaalet glad av er alla! YES! Glad tjej, ni formar mig och ni gör mig till den hoppiga-inte-kan-stå-stilla-tjejen som jag är idag. Ye, energin får jag av er.

Ha det bäst och kram på denna hjärte dag.

Kommentarer
Postat av: jenny

JAG ÄLSKAR DIG!

Underbara dotter, du ger så mycket till oss alla med din energi och livsglädje :) Kunde inte klämt ut en bättre "klump" :) Mitt eget lilla grodan trassel :) PUSS <3

2011-02-14 @ 22:14:20
Postat av: Emelie

kraam på dej gummsan! :) och SKAMLIGT att du inte tryckt några gelehjärtan idag!! :O

2011-02-14 @ 23:16:20
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/
Postat av: Sv: Mamma

Taaaack bästaste mamma! :D Älskar dig så mycket mycket mycket! och tack för att du klämmmmde ut mig. haha! haha klumpen....! 3205 g? YE!

2011-02-14 @ 23:41:25
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0