Universum

Att inte förstå hur saker och ting fungerar kan göra en galen, att ställa sig frågan "hur kommer det sig att det är så" " är det möjligt att...?" osv, kan göra en galen. Denna vecka har en massa massa tankar om Universum strömmmmat fram och tillbaka i mitt huvud. Sjukt fascinerande! Hur kan allt vara så stort, vad är det som gör att universum expanderar? Finns det ett " mitten" i universum? Vart? Och så mega vidare! Naturkunskapen får en att börja tänka en massa massa massa och fysiken är ju väldans spännande må jag säga. Haha åh, spännande! Blir helt pirrig i kaggen! hoho ye wööööw!

Denna vecka har gått så galet mega snabbt! trots att jag + andra vänner stannat kvar på skolan några timmar extra nästan varje dag, och så var helgen kommen. Innehållet av denna vecka är bla; Ensemble uppspel i caffan på den underbara skolan. Chill med sköna polare hela dagarna. Häng på teg med han som blivit en kanon bra polare till mig! hoho och chill med nilsanmin! haha YE! Jag är galet taggad på allt nu! ikväll beger jag mig och tränar med mor, Emelie och Molin! OCH SEDAN drar vi och fetar oss med micapika och några filmer. En chillar fredag! skönt! hoho och imorgon! GE MIG BRA VÄDER såååå blir det backen och brädan! YES!

och, tågluffen planeras. Kan det vara så att vi beger oss iväg i 22 dagar... den 20 juni. Jo kanske! där i kring. TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0