Carl Sagan, en astronom och författare

Så var det dags, naturkunskap och universum-prov väntar om ett antal, ganska många timmar. Närmare bestämt imorgon. Sjukt spännande att läsa om allt som människor studerat och kommar fram till under alla och alla och allla dessa år som gått sen den stora smällen. Okej, inte sen dess men sedan människan började ge sig på att försöka ta reda på dessa näst intill oförklarliga saker. Ah, underbart.

Något annat som jag känner, är så galet underbart. All träningen. Att få arbeta med alla, eller många, av de muskler som vi är försedda med. Det är ju en annan fascinerande sak. Yes, kroppen. Ah jag gillar hur som helst att en jag kommit igång med styrketräningen och NU även konditionsträning. Ye, förutom badmintonen så har en jag även börjar springa. Just nu endast på löparbandet i källarn men. Till våren, får ta mig ut då. Musiken är som en drog, allt går så mycket lättare med den. Sköna tanke, att endast få umgås med människor man tycker om, träna, spela musik, äta gott samt resa och återigen resa. Skön tanke.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0