Min Guldklimp

                        Joohooo min fin fina Nilsan ser vi då där uppe. Mmm han + Jon var ju så snälla som lagade middag åt mig igår när jag kom hem till Nils på kvällen. haha kvällsmiddag måste vara det bästa. Bjur även på en fin film som jag hittade på mobilen, vad vi ser är då min käre fader eller ni kanske känner igen honom som highlander? hoho, pappa och jag gillar äpplen. Yes.

Och och, jag och mamma är så duktiga! tar oss iväg till gymmet.. ofta nu. Känns kung att ha lov så man får göra vad man känner för. dock, nu måste jag ta tag i saker och ting. Pa100 är en sak, MEN det kirrar jag och Emelie till veckan. Vi måste, leva tillsammans, äta tillsammans, tänka tillsammans, gråta tillsammans... eller... nä. Men vi ska hänga och fixa vår film nu samt jobba, förhoppningsvis!

Kommer sakna mamma, hon beger sig iväg. Flyger bort till den andra sidan. TA MED MIG TILL NEW YORK! Galet vad härligt du kommer ha det. Yes, mamma. tar inte du med mig dit så får jag väl ta med dig dit någon annan gång. Haha

Nu ska jag natt-spöa mamma i Set. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0