Mor Jenny Knecht

Jag borde krypa ner i sängen nu. varför? joo det ska jag berätta. Ska upp om 4 ½ h! Galet, på lovet och allt. haha ska skjutsa mamma till flyget. Hon beger sig till New York imorgon, idag. 10 dagar kommer jag vara utan min älskade mamma. Kommer sakna dig men du får ha Iphonen nära dig så jag kan smsa en massa till dig. hahah idag idag har jag ba slappat, först. Gjort tyska och vart och handlat med mamma. Haft mammatid med mamma. MEN sedan, gjorde jag något som var så där mega länge sen. JAG jammade med Emelie! DUO ja lever igen. Efter ett långt, uppehåll. Nu drar vi igång jobbandet igen. Ah men det var kul att umgås igen vännen. Och choklad är gott. Told ya.

Tur jag har Nilsan, haha som kan bjuda på säng imorgon när jag lämnat av mamma på flyget. Så, jag håller sängen varm tills du har jobbat klart. Yeees, kommer bli skönt att sova. Lär vara ruggit trött, eller inte alls.

Goder natt. Eller ska jag titta till Hockeyn? Hört att det är spännande.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskaade dotter! Visst ska jag ha iPhonen nära och smsa dig ofta! Tack för att du skjutsar mig vid denna tidiga timma! Längtar till den dag då du och jag vandrar på New Yorks gator tillsammans igen!

Jag älskar dig! :) <3 <3 <3

2011-01-04 @ 00:14:20
Postat av: Sv: Mamma

Klart jag kör dig älskade mamma :) är så lite så! Tur jag kan sova hos Nils sen ;) JA jag längtar också till den dagen! var så megaroligt sist vi var där! :D Ha en kanon resa! Älskar dig :):)

:*

2011-01-04 @ 00:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0