Cash money baby

Haha, ah  det är farligt vad man kan längta efter sommaren och dess sköna kvällar när man kollar in  ja, sommarbilder! haha gaaaah min mage börjar ba pirra en massa massa men nu, är det inte länge kvar. Shitt studenten är nära och vad ska alla göra sen? försvinna från mig? skulle inte tro det va! haha

Cash money baby rullar in till sommarens luff. Gaaah jag är taggad som bara den. galet roligt kommer det att bli. Så, jobbat med Emelie igår och idag så lakanen rullar in. Känns känoners, och mer jobb ska det bli. Lovet faller också mot sitt slut, känns... trist? har gått så snabbt men gaalet vad jag har gjort roligare saker. Har int pluggat dock... men det hör inte till roligare saker så. haha dåligt av en jag men så är fallet. tar tag i tyskan nu ikväll, eller en stund nu iallafall..... Ångest! hoho taggar då gym ikväll. Blir skönt. Jag taggar bowling nästa fredag också. R Backgård har fått för sig att han är bra på att bowla irl bara för att han ägde på wii sport bowlingen. haha spännande. GYMMMET SNART! OH YES

Hej då män och kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0