Kulturnatta


Ye, some pics från årets kulturnatta som för övrig blev en kanoners mega trevlig dag för en jag! Ah, vad kan jag säga? Umgås med underbart folk, spela basket och Yatzy, äta gott, lyssna på polare som giggar samt spela musik själv. Ah, underbara känsla! Kanon dag, skönt att vädret också blev kanoners! YE, nöjd tjej sitter här i en hög av läxor. Men nog måste jag medge att jag vart flitig idag. Betat av plugg för plugg så högen blir allt mindre och mindre. Skön känsla. Hmm... tyskan... provet imorgon, hur kommer det att sluta? ingen vet, förens imorgon! gaaaaalet! ska bege mig ut med lill Billan nu. Måste få luft.


Kommentarer
Postat av: Elina

SNYGGA BILDER!! Älskar din nya kamera :D Jag vill ha bilder! hihi

2011-05-22 @ 20:34:51
URL: http://elinawikberg.blogspot.com
Postat av: lisa

fantastiskt snygga bilder!! (jag snodde en till min profilbild, hoppas det var ok!)

2011-05-22 @ 23:15:58
Postat av: christoffer dahlberg, pojke 18

tack för att du fick mig att se ut som en rockstjärna!

2011-05-22 @ 23:18:20
Postat av: Sv: Lisa och Mr. Dahlberg

Lisa: TACK! Klart det var lugnt! heeelt ok! bara roligt ju! :D



Dahlberg: Ey, du gjorde bilden min vän! hur cool som helst! :D

2011-05-23 @ 07:37:20
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0