Ohoj Kamrater



Buhuu, choklad går mot sitt slut. Tack mamma för allt gott från schweiz! HE var sweet! Men inte gråter jag inte, bilden ljuger. + den är från valborg då grillröken inte var snäll mot oss. Tårar kom och tårar gick men vad gör man? Sätter sig där röken inte far kanske. Ska komma ihåg det till nästa år. Såååå mina kamrater! Vad händer där ute i världen? Utanför mitt rum? JAg har stängt in mig här hela kvällen och jobbat med Nk-rapporten samt pluggat till morgondagens prov. Duktig tjej. Rapporten är klar. Känns bra med en vecka till godo. Men provet imorgon... hur ska det gå? Det återstår att se...
Mmmmm, ska dra mig mot sängen nu för att sussa gott gott gott. Ska tagga at göra bort morgon dagen och sedan är helgen nära! Ihh, känner taggen komma nere i magen. Oh yes.

Goder natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0