Diamonds are forever

Fast egentligen sitter jag och lyssnar på Kings of Leon's "Closer" och längtar tills morgondagen då min älskade mor kommer hit till mig! Hit till Brighton och stannar sedan i en hel vecka! Vad mycket roligt vi ska ha det älskade mor. Det kommer bli en kanon mor-&-dotter-vecka. Älskar dig! Annars då? Orkar inget nytt stycke. Haha jag sov länge idag, har läst ut den där boken kallad "the secret life of bees" och vill nu se filmen där fröken Queen Latifah, en av de vackratse chokladfärgade kvinnorna,  spelar rollen av den viktiga kvinnan med namnet av den 8:e  månaden. Och... så längtar jag efter Victor. Min familj, din familj, mina älskade vänner, farmor och farfar, släkten i schweiz... och så taggar jag allt julmys, vit fin snö, backen med mina bästa och en massa massa massa mys med min kärlek. Och skoter. OH YES! Hej då folket.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart flyger jag, etapp ett på väg att få krama om dig! Yeah tjejvecka :) jag älskar dig!

2011-10-31 @ 07:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0