Vi stekte, vi var i Kroatien

SÅ, ett av de härligare stoppen (enligt mig) var vi nu vid! I en vecka chillade vi och bara njöt en massa på ett ställe i Kroatien som heter... PODGORA! Åh underbara ställe! Min mor var även där så att jag fick träffa henne igen var bara helt kanon roligt! :D Hon fixade även stället där vi sov på under denna vecka. En mega fin lägenhet med 3 sovrum med jaoo, dubbelsängar i varje rum. Två toaletter, ett kök och ett ehh... vardagsrum saaaamt en mega mysigt balkong! Gaaaah vilken skön vecka men en massa massa masssa sol och en massa massa badande! Npg njuter man när man är i paradiset. Havet ca... 80 meter (?) från lägenheten och sedan hade vi strandpromenaden. ÅH just ja! En kväll bestämmer vi oss för att dra ut och äta då det är mammas sista kväll där. Och vad ser vi? Under middagen? Det är solnedgång och allt är mega vackert? Jooo! DELFINER! Jaaaaaaaa! vad vackert och vad fint! haha shiet vad jag vart taggad efter det. Vilken syn! UNDERBART! haha ah men Kroatien var absolut det skönaste stället vi var på under luffen! Resan fortsatte sedan vidare till fler varma ställen som.... Italien

Kommentarer
Postat av: krille

tack själv, jessica! :D

jag hade det himla trevligt!

ha det superduperbra i england nu!

KRAM!



(förresten så ska jag kika om våra finfina bakgrundsbilder är kvar, hehe!)

2011-09-07 @ 20:17:50
URL: http://ellirk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0