Lycklig tös

Sitter och gör något som jag aldrig trodde skulle hända. Hur ska jag säga det här....jag sitter här, i Victors rum och kollar på.... O.C by myself...! Vad gör pojken med mig? han jobbar och här sitter jag ensam och kollar en serie jag för... ja men vi säger 1 år sen aldrig skulle kolla på! Haha men men. Ska snart bege mig mot Emmmsan92 för att prata jobb. YEAH snart är DUO ja igång igen och förhoppningsvis "giggar" vi i stan också hädanefter. Vore mega sweet! OCH idag är det en dag som jaaaaag gillar! haha inte bara för godiset men Alla hjärtans dag ah, jag tillbringar kvällen på bio med mitt hjärta och sedan myser vi bara! (innan jag och svarat pärlan rullar tillbaka till sveriges mitt)! Kan kvällen bli annat än bra? neh, har alltid roligt med den där unge mannen! <3

(Bild tagen i Hemavan 2011) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0