En ny bekantskap

 Man är lyckligt lottad som har så goda vänner. Haha kom nyss hem från stan efter att ha tillbringat den med dessa sushi-ätande människor! Middagen var rolig må jag säga då äta med pinnar inte är det lättaste för alla första gången. Mycket skratt så vi lär leva länge. vet inte hur många poäng maträtten fick av Emelie, robin och Ludvig... aja, iväg för att köpa godis och hyra " Shutter Island" en väldans skum film enligt mig.. men den var nice.
Tackar för en mycket mycket trevlig kväll igår! var mega kul att träffa er igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa kategorier!!

2010-08-17 @ 17:17:05
Postat av: Lockarn

Det va skoj å ses igen, men maten var tveksam!:)

2010-08-17 @ 17:30:36
Postat av: LYDIA

sv: Hehe, tack!

Men detsamma, var ju 569376264845 miljoner år sen ju!!

(Blev för övrigt lite paff när jag såg att du hade blogg! Även fast jag klickat in här en gång för någon dag sedan, men välkommen till bloggvärlden!)

Och sushi-ätandet såg ju enligt bilderna ut att vara väldigt trevligt! :]

2010-08-17 @ 17:52:10
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Gossipanka

Shutter island<3

Men jag måste testa mig på Sushi nån gång..

Det var roligt att träffas idag! :) btw, vad är adressen till emelies blogg ;) vet att du har den :P

2010-08-17 @ 18:25:14
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0