Fadeaway

Första skoldagen är gjord och jag må då säga det. Mega kul att träffa min underbara klass igen. Man mår som så bra! hoho, dock var jag en jag på skolan redan igår. Tillsammans med lite andra 2: or och 3: or och alla alla alla nya 1: or! Lekar/tävlingar hela dagen var då väldans trevligt! haha de nya musikarna verkar vara en schysst och trevlig hög! Mega nice ju. Välkommna får man väl säga! Så, halsen min är inte okej men hoppas det lägger sig snart. Kom igen, kan ju inte bli krasslig nu heller. haha God kväll

Kommentarer
Postat av: josefin

Ja men det gjorde ju det :O helt insane hur fort det gick, och nu är vi störst på skolan. Ännu mer sjukt. Nämen, jag tror ändå att det sista året blir kul :) kram

2010-08-25 @ 21:14:21
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Liisaa

Åh vad roligt att du har en blogg och du är så duktig på att ta fina bilder!! :D

2010-08-25 @ 21:50:51
URL: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0