Roland FP-7F

Ojoj vad jag är galet nöjd! Haha här ser vi då min nya babbby! Drog in med mamma till staden idag för att hämta denna going. Kalla det sen 18 års present eller tidig julklapp! Det spelar ingen roll för mig, är LIKA GLAD ÄNDÅ! Hur ska jag nu kunna koncentrera mig på allt tyskaplugg som behöver göras? Haha det blir inte lätt. Hmmm, men tyskan måste göras då det nalkas prov nästa vecka. Shitt, måste göra körprovet också. Kontakta Lage.

Ah, var iallafall en mega fin och kal dag idag. Penicillinet gör sitt. Jag är nog snart pigg men jag längtar efter den där där känslan av att vara helt 100 % frisk och kry och pigg! YES. Taggar att umgås med min fina imorgonkväll också. Och sedan, julfika hemma hos bruden Emelie i staden på Söndag. Jo, allt blir mys. Dock tråkigt att jag missar Hitta joppe partyt ikväll pågrund av min tillfriskning. That's life. Jag har min Roland. HEHE

Ha det gött! Lika gött som min nu uppätna taccos var.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woho niiiiceee! :D:D

2010-12-10 @ 19:12:39
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: haha du får smarra på söndag ;) va duktig du är som tankar själv!

2010-12-10 @ 21:01:02
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är inte du lucian?:(

2010-12-11 @ 18:11:58
Postat av: sv;

Ojda, haha läste fel på förra inlägget! haha jaaag som lucia? haha näääää

2010-12-12 @ 12:53:57
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0