Vi hittade Joppe

   Dessa två veckor med endast sceniskaprojektet måste ju vara det två roligaste veckorna i 3: an om man går Musik;-musikproduktion eller Dans på Midgård! Galet vilket roligt arbete och galet vilka roliga och härliga människor man arbetat med! Elever samt lärare. Så mycket underbara vänner man kan ha! Jg kommer sakna allt detta så mega mycket men ah, kan inte vara mer än mega nöjd med vårt arbete! Alla 5 föreställningar gick kanon bra och jooo, det gick ju bara bättre och bättre. Föreställningen för estetarna var ju helt galen = Underbar! Man vart så grymt taggad av allt jubel och alla appplåder! SÅ tack till er alla som kom och delade dessa föreställningar med oss och TACK TACK till alla ni underbara vänner och lärare som gjort dessa veckor till de bästa!
Nu taggar vi "Hitta Joppe - Party"! Haha

Annars? YE, har börjat träna igen vilket känns underbart! Dock bara 2 gånger på gymmmet denna helg men det räckte för att ge mig smärta och träningsvärk i armarna. Och så har febern kommit lite igen? tror det är tack vare stressen som släpper nu. Aja, bara den försvinner. Hur ska det gå? Återgå till det vanliga skolarbetet? Vi får la se.
Min vän Emelie fotade en massa bilder under vissa av föreställningarna och har dessutom gett mig alla redigerade. Så, kolla in hennes blogg för massa bilder och tids nog lägger jag ut här jag med och förhoppningsvis på Midgårds hemsida eller någon annan stans. Fronter? (höhö) måste bli inbjuden dååååå! Jag bjuder på en bild på Karran från repveckan.

SAY WHAT HEJ

Kommentarer
Postat av: fanny

åwwwwh jag älskade det, alla bara skrek som tusan! Men var kan man hitta film på detta? ;o har letat överallt, såg att folk filmade men vet du var man kan få tag på det, skulle va tacksam! :D

2010-12-08 @ 16:29:42
Postat av: Sv: Fanny

Ja! Det var helt underbart roligt :D

hmm, film... njaa jag vet inte riktigt! Jag antar att filmarna ska redigera den så vi får förhoppningsvi veta när den är klar : ) Hoppas jag! haha

2010-12-13 @ 17:14:26
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0