Seriös

 Denna kväll bjuder jag på, inte nya bilder men bilder med en touch av seriös! Min sjukdom, nej vad läskigt det där lät... min fiende i min kropp ( YE ) håller på att ge sig. Halsen är betydligt bättre redan. Dock är den högra sidan bättre en den vänsta som är segare på att krya på sig. Febern går lite som den vill men även den är bättre så he gå ba framåt.

IDAG IDAG har jag spelat massa piano! Bland annat, eller egentligen bara "dire dire docks", eller "vatten temat" från Super Mario! http://www.youtube.com/watch?v=uqcPSbkS9TQ
Var Emelie som föreslog att jag skulle lära mig den så nu. Hoho är det bara att öva öva så den flyter mer! Roligt må jag då säga då låten är underbart skön! Lugn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

2010-11-14 @ 01:22:44
Postat av: Anonym

Har njutit av ditt spelande!

2010-11-14 @ 01:23:21
Postat av: Emelie

Haha ja fett seriösa! jag vet inte om fiende i kroppen lät så mycket mindre läskigare... gött att du är bättre iaf och jag taggar få höra sig spela mariooo låtn! :D

2010-11-14 @ 01:33:02
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0