2Pac?

Mm, här sitter man och huttrar. Ye man, jag hoppas man känner sig piggare imorgon. Har inte tänkt och vara halvers länge. Nejnej! Tur man är tillsammans med världens finaste unge man som vi ser här uppe. Han som, trots att jag känner mig päcklig, vill mysa och gosa! Shiet, glad tjej! ANNARS DÅ? Luddemans sista kväll i norrland tills vidare igår. Så, gänget ( minus Backgård som drog för några dagar sen... :( ha det kung! ) styrde en heldag i stan. Woho mega roligt att käka go pizza, dansa let's dance 2 i Victors källare där luddeman kickade ass, prata om äldre människor och SEDAN BOWLA! Mohaha. Galet vad roligt det är. Kvällen avslutades sedan med filmmys och sedan skulle det sägas hej då. Åh, alla drar iväg. Haha tur att man kan ses på loven! ÄLSKAR ER MINA VÄNNER

Och jag då? Inte länge nu tills jag beger mig mot Birghton and Hove, Tennis road. Yes... nerverna tar ibland vid. Tur att jag får komma hem sen till de bästa! jag menar, 3 månader går ju snabbt! hehe, my love får komma och hälsa på mig. Mamma kommer komma och jaoo, jag överlever! SKA BLI SPÄNNANDE! Det får inte låta som att jag inte är taggad för det är jag. YES ska lära mig så mycket.

Andra planer senare? Hmm.. har kollat upp "JÖK" till våren. JÖK= juridisk översiktskurs. Den som lever får se. Vem vet, nästa höst kanske det är jag som studerar Juridik här i Umeå.

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för kamera jessica?? :)

2011-08-21 @ 22:22:05
Postat av: Sv; Anonym

Ojda, tror något gick fel! Jag ser inte vem som frågat :(



Jaaaaag använder mig av min Nikon D7000! :)

2011-08-21 @ 23:44:54
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0