Glad tjej

 

Ah, denna låt har jag suttit och "eggat" hela denna, långa och grå-regniga dag! Mm och jag gillar den så skarpt. Haha, det fanns ju en period där för länge sen då man lyssande mycket på fröken Regina Spektor men jag måste ha total missat denna låt. Eller, så var den inte som örongodis för mig då. Det sägs att man förändras. Mmm vad skön låt. Blir glad. Mer glad här där jag sitter i mörkret med mina mjuka och goa kläder. jag lovar att tvätta ditt linne min älskade. Myser in det nu. Mm. Mys. ANNARS DÅ? Idag har jag suttit och megat på fuji.se med en fotobok som skall raka vägen till det härliga landet Schweiz! Mmm till den goa släkten!

Eh, hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0