Jag är kär till det oändligaste

Min kompanjon Emelie tog sig tid att fota massa tokiga bilder på mig och min finaste igår! En fin och solig dag, precis som den idag! Shiet vad det har varit bra väder. Men vart är taggen på att sola? JODA, den finns där! Jag och Victor sov bara gaska länge idag. Haha, men så får det bli sometimes! Ofta! Åh, jag älskar älskar denna känsla så sjukaste mycket. Jag måste bara få skriva, säga, eh... ATT JAG ÄR SÅ KÄR I DEN DÄR POJKEN SÅ DET FINNS INTE PÅ NÅGON KARTA! Så. Victor. Du. är. Åh. Ack. DU ÄR BÄST! FINASTE

Hehe

Kommentarer
Postat av: Loooooo

jag säger det här också, SHIT VAD NI ÄR FINA AAAAH KRAAM!!!

2011-08-17 @ 14:10:35
URL: http://lofoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0