Vi sover tills vi vaknar

Jag vill bli frisk! Jag vill bli super duper pigg igen så orkar träna jag med. Haha, men dessa sjukdagar har varit hur bra som helst då jag fått sällskap av den finaste. Vad du orkar stå ut med mycket! När man är ensam på gymmet, och kameran är med.... Älskar dig mest bebbi min! Annars då? Sagan om ringen trilogin, goda mackor och mat, sötsaker, sena nätter, sova ut länge och Yatzy...Hur skönt som helst! Nu ska jag bara bli helt helt kry. Hoho så en jag orkar jobba och tjäna in some cash money baby nästa vecka! Mmm, ni kan också börja kalla mig "Wryp"? Why? Det är namnet som söpar i Yatzy. Namnet till vinnaren. Mitt namn. Wryp.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0