Pumping Iron

  


Ska vi kalla det självironi? Eller bara, att jag och mamma har roligt på gymmet när det stänger. 21.30 och vi befinner oss fortfarande där inne. Tokiga. Vad brukar man säga? Sådan far sådan son och i detta fall, sådan mor sådan dotter? Dock, måste medge att mor min är en riktigt spännis. haha, min idol. Älskar dig. Äslakde mamma som klämmmde ut mig för exakt 18 år och 5 månader sen. Vi har bråkat, vi har gråtit och vi har skrattat och drivit med pappa och lillebror. Vi har rest och haft det underbart roligt. Än är det inte slut. Många många roliga stunder återstår och till slut kommer jag ta dig på gymmet. Vara starkare. Haha, hoppas jag...

Intressant dag men blandade känslor. Antar att det kan bli så ibland, men inte är det dåligt? snarare... spännande! En dag i taget, fröken flätas motto i detta liv. Har funkat tills nu och min magkänsla stämmer så kommer det fortsätta att funka. Oh yes. Folk som känner mig, kanske förstår att min tokighet och den galna sidan, har jag fått från mamma min. haha.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jo du älskade ungen min! Vilken himla tur att jag klämde ut dig! Finare tjej finns inte :) Ditt hjärta, din humor, din klokhet.... och din styrka!!!

Yeh, bara så himla kul att vi har våra stunder att umgås :) Värt sin vikt i guld! Jag älskar dig! <3

2011-02-16 @ 22:30:51
Postat av: Sv: Mamma

Haha men taaack älskade mamma! Glad att du gjorde det också. En bättre mor finns int och jag älskar dig så galet mycket! haha jag har ju säkerligen fått en del av min klokhet från dig ;) haha och kaaanske styrkan! eller anlagen för det... haha!



Älskar dig! <3 :)

2011-02-16 @ 23:04:58
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: V

Alltså shit... helvete vilka muskler!

2011-02-17 @ 06:30:48
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/
Postat av: Vic

SHiiiiiiiit jessicaaaaaaaaaaaa

2011-02-19 @ 19:49:35
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0