Min boss

HALLOJSAN! Då har jaoo, mer 1 än månad passerat och en jag är nu hemma från den långa men ack så roliga tågluffen! Luffen 2011 med mina tjejer var verkligen hur rolig som helst. Galet vad mycket saker man hinner se på 1 månad. Vad mycket nytt folk man får träffa, och vad mycket nya saker man får uppleva. Den långa resan som började med Berlin och slutade med Schweiz... tokroligt! Alla städer och länder där mellan... ojojoj. Men nu, borta bra men hemma bäst. Nog saknar man det där som finns hemma när man är ute och resar så här länge. Dom där människorna som man älskar så mycket.  Oh yes. MEN massa bilder är fotade och dessa bilder kommer dyka upp på denna sida sinom tid! Lite nu och då si så där. Idag bjuder jag på goa bilder på maah man. Den där pojken som har mitt hjärta! Mr. Johandahl. Haha ye man, roligt att du mötte upp mig i Schweiz. Underbara pojke!

Nu ska jag.. vet inte. Chilla, kolla mer bilder och bara nörda. Imorgon blir det jobb och cash money baby med min kompanjon och förhoppningsvis rullar mer stålar in i veckan! YE nöjd tjej. Allt är så, grymt nice. Ye woho! Adjössss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0