Dagen med Stort S(tudenten)


Kände bara att jag måste få bjuda på en mega stor bildbomb från den stora dagen! Dagen kallad Studenten! Yes, nu var det gjort och våra år på Midgård är över. Dom har varit grymt bra, en sjukt bra skola men främst tack vare min underbara klass! Mu3, ni är de bästa som finns och jag tackar för dessa år och alla underbara stunder med er alla! Galet vad grymmma ni är haha och nog vr/ är det jobbigt att säga hej då för den här gången MEN vi ses igen! I sommar, i klubben! Ska vi ba chilla och mysa och träffas igen.... sen vill jag hålla kontakten senare också! hoho^^ NI ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR ER!
Ye, studenten var grym men bra väder och underbara människor. Mysfrukost med gänget hemma hos Alice, fotografering och massa massa prat om allt i skolan innan vi beger oss in i Valhalla med alla glada 3or. Stämmmmningen var på topp och alla taggade att få springa ut! Gaaaah, det var grymt och glatt! Att sedan stå och trängas på flaket med hög musik, genom staden var också mega nice trots att fötterna tog mycket stryk! ;) Ahhhhhhh sedan middag och mys hemma hos Maah man och hans familj tillsammans med mina egna! Rikigt mysig och galet bra dag må jag säga. Massa chill på kvällen med alla glada var ett kanon avslut på denna lyckade dag. Tack alla. Ni är bääääääääst och jag kommer alltid uppskatta dessa 3 år med er!

Flätan tackar och bockar för allt och hälsar, over and out. Ha en kanon sommar och ett nice, liv! haha

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack alla MU3or 2008-2011 för att ni bidragit till att göra Lilla Grodans gymnasietid oförglömlig och fylld med positiva upplevelser och minnen!! GRATTIS TILL STUDENTEN till er alla :)

2011-06-18 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0