Ses om 1 månad


GALET! imorgon smäller det.... 12.50 flyger vi mot huvudstaden och 17.25 går flyget mot Berlin som blir vårt första stopp denna luff. Tågluffen 2011 med mina brudar! Alltså ja, vad tiden går snabbt. Jag är nervös, och spänd... förväntansfull och ja jo, mycket mer. Sista rycket med packningen nu och sen hoppas jag att allt är med. Shitt vad spännande! 22 dagar ute i världen och sedan landar vi i Schweiz som sista stopp där jag sedan kommer stanna i 9 dagar och bara.... njuta av det sköna landet med min finaste! YE, längtar efter hela släkten så det kommer bli grymt! Så, jag önskar er alla här hemma en skön midsommar och jaoo, trevliga tider i sommar! Haha jag ska resa som en "boss" (wöööw victor), och sedan när vi kommer hem, den 22 juli, är det dags att börja jobba redan samma kväll med min kompanjon Emelie! Cash money baby måste rulla in, för sedan den 11 september beger jag mig över havet till England för att tillbringa 3 månader där! Hemma igen den 12 december då. Shitt, detta år kommer verkligen tänja på mina personliga gränser. Den där tryggheten som finns här hemma.... shitt. Ah, kommer vara så nyttigtför mig men haha trots allt detta roliga så kommer jag ändå saaaakna så mycket. Åh, jag kommer gråta..., eller nopp! ska tänka på allt maah man har sagt till mig nu. Allt roligt som komma skall! HE BLIR GRYMT!! vad mer.... älskar dig Victor och tackar för denna kanon helg! Mega roligt att familjen din kunde komma över på Middag. Min familj... jag älskar er så mycket och jag tackar miiin hehe, teknikmorsa för studentpresssenten min, Ipad 2 woho, kommer vara grymt att ha med den nu. SÅÅÅÅ morsan då kan vi skypa och chatta wöwöwö. Hehe!

Ha det grymt! / KillerJessi (i Yatzy)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en helt underbar resa älskade unge :) Jag kommer att sakna dig med är så lycklig att du får se den stora vida världen :) rese-genen har du ju helt klart ärvt av mor din! Tusen pussar och kramar! Nu ska jag sätta din padda på laddning så att den är redo att resa :) jag älskar dig!!!!!

2011-06-21 @ 00:04:23
Postat av: Mamma

Ha en helt underbar resa älskade unge :) Jag kommer att sakna dig med är så lycklig att du får se den stora vida världen :) rese-genen har du ju helt klart ärvt av mor din! Tusen pussar och kramar! Nu ska jag sätta din padda på laddning så att den är redo att resa :) jag älskar dig!!!!!

2011-06-21 @ 00:05:02
Postat av: josefin

ha en asbra resa :) kram / josefin

2011-07-03 @ 19:32:37
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0