Drink up me hearties Yo Ho

Jag var så nervös, inför alla mina kommande prov men nu, sitter jag bara här och njuter. Mmm, tack vare min älskade Victor samt det musikaliska geniet Hans Zimmer. Underbart. Har bara slappat hela dagen med min feber, sovit länge och pluggat. Därför jag vart så nervös då det slår mig lite nu och då vad mina största svagheter är innnnom detta språk kallat "Engelska". Så.... den 29e kör vi på med vårt andra mock exam och sedan söndag den 4 december ska vi visa vad vi går för när det kommer till, den muntliga delen.THE FINAL PRT!  Haha och sedan, den 7 december kör vi på med de 4, sista, resterande proven. Sen är jag klar med denna resa. Den 12e beger jag mig hem igen för att krama om alla de mina.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0