Good Life


Jag är så nöjd nöjd nöjd (trots att bilden inte säger det) ! Haha känns bra. Sitta här nöjd på mitt rum i ett land som jag snart tillbringat 3 månader i. Ah, skönt. I eftermiddag blev det skridskoåkning. Long time no skridsko! Men he var gött och alla, som var där, verkade ha det väldans trevligt! Jag hade det! haha annars då? Jag må vara nöjd men den där känslan av att vara nervös finns fortfarande där. Ah , den får komma nästa vecka då startskottet för 2 ganska så tunga veckor skall komma. Hej mock exam 2 + slutprov! Sedan beger jag mig hem, pusssstar ut och njuter av att.... vara hemma och får umgås med de mina. Mitt hjärta skriker efter dig Victor. Haha men det vet du redan.

Over and ut

Kommentarer
Postat av: jenny

UNDERBART!!!! skippa det där med att vara nervös :) Bortkastad energi! Nu ska jag sussa :) PUSS! Jag älskar dig!

2011-11-24 @ 23:21:27
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com
Postat av: Sv; mamma

Mamma! du är underbarast!!!! Och jag saknar dig så galet mycket! Puss, jag ska nog sussa jag med snart! sov så gott! <3

2011-11-24 @ 23:30:51
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0