Min Jägare

Trots att jag kickade ass och bleb hunting Hero, så lyckades min tegare klå mig. Hur kan det vara möjligt? I ett  ”Hunting game”? Jag förstår inte! MEN min helg har då varit hur bra som helst, tack vare min älskade älskling/jägare! Gaaah, spela en massa spel vid piren, äta god mat och bara mysa, gå omkring en massa massa, kollat på en galen tysk och prata nätterna långa. Jag säger så här, jag vet vem jag vill tillbringa mitt liv med. Victor Johandahl, jag saknar dig redan så galet mycket. Att säga ”vi ses om 4 veckor” var….jobbigt. Det sliter i mitt bröst av längtan tills jag får hålla om dig igen! Tack för dessa dagar min älskade gobit! DU ÄR DEN UNDERBARASTE SOM FINNS OCH JAG ÄLSKAR DIG OÄNDLIGT MYCKET!  <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

förstår exakt hur du känner jessicaaa!

2011-11-16 @ 18:14:22
URL: http://kursivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0