Shed your love

Några bilder från min och mammas vistelse i London! Mm, underbarat bra vecka det var när du var här älskade mor! trots att jag var okry de sista dagarna då. Haha och nu? är jag okry igen utan min mamma här nära mig! Gasch, hemlängtan blir verkligen mycket värre när man ligger på sitt rum, inte sitt egna rum, och är dyngfökyld. Less tjej. Jag känner så här; Jag har VERKLIGEN INTE TID MED DET HÄR! jag är redan nog, nervis för vad som komma skall och haha det här hjälper mig verkligen inte för 5 öre. Mm, hur ska man kunna njuta av sina sista veckor här när man inte orkar göra något? Man = jag. God bless Skype må jag då säga. Haha! nog njuter jag alltid när jag kan ha "filmkväll" tillsammans med mitt älskade hjärta trots att han befinner så så så så så långt bort från mig. Ja jo, jag har det väl inte så dåligt ändå. Önskar bara att jag fick bli, 1000000 % kry igen så jag kan försöka att, kicka sönder det där kommande proven och sedan bege mig hem med ett leende på läpparna för att jag lyckats kirra det där jag kom hit för. 22 dagar kvar. Mina nya vänner, I will miss you guys so so so much, men... ska bli skönt att få komma hem till de mina. Borta bra men hemma bäst. Helt klart.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: jenny

Älskade dotter, jag håller med dig! God bless skype :) Jag önskar att jag kunde krama om dig just nu men får krama dig med rösten på skype istället .....men snart är du hemma igen :) Förkylningar och att vara låg i energin är jobbigt då är det viktigt att få mycket sömn och dricka riktigt mycket :) men allt det vet du ju!!

Jag ska skicka så mycket läkande vibbar jag bara kan! Jag älskar dig!

2011-11-20 @ 21:58:19
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com
Postat av: Göken

Blir det nån JÖK till våren då?

2011-11-22 @ 03:47:17
Postat av: Sv; Göken

Tja Gök!

JAJJEBOX! eller, jag hoppas på det! taggad tjej!

2011-11-22 @ 21:50:19
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Göken

I Umeå? Jag har precis läst klart den kursen just i Umeå. Jag skrev tentan för två veckor sedan och hämtade igen den ganska nyss. Jag klarade ett G, tack och lov.

2011-11-23 @ 01:02:45
Postat av: Sv; Göken

Yes! haha har bara sökt den i Umeå så hoppas på att få veta snart om jag kommit in eller ej! Men, he tror jag! haha eller.... hoppas!

Jasså? Men grattis så mycket! :D Vad tyckte du om kursen? Jag är väldans taggad på att läsa den!



(Haha may I ask who you are Gök?)=)

2011-11-23 @ 16:58:08
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Göken

Det var verkligen jättekul att läsa den, men för mig var det framför allt att träffa folk som var det allra bästa. Man lärde känna massor med härliga människor på kort tid. Sen var den väldigt lärorik på många sätt. Något högt tempo tyckte jag men det är för att jag inte är van att ha så högt tempo. Jag vande mig efter hand dock.



Jag antar att du inte köpt böckerna till kursen än eftersom du inte vet om du kommit in?



Du lär med allra största sannolikhet komma in. Jag tror att det är enkelt att komma in där, faktiskt, det är betydligt värre med juristprogrammet. Det tänker jag inte ens söka, det är ingen vits.

2011-11-24 @ 11:51:59
Postat av: Sv; Göken

Ja, men det låter ju hur underbart som helst! Ska bli spännande att se vilka som vill läsa kursen till våren! haha ah, ja men jag är beredd på att det kommer vara ett högt tempo! =) Kanon! Ja men jag tror kursen är bra att ha.... haha vare sig det blir juridik till hösten eller inte! Lärorik :)



Nopp! Inga böcker än, men får kirra dom så fort jag får besked i så fall.



Jaoo, maybe! Tror inte det blir några problem men man vet ju aldrig! haha har dock en bra känsla i kaggen! =)



Mannen/kvinnan! Haha jag känner mig så dum, vet jag vem du är eller råkade du bara komma över min blogg och såg att jag ska läsa JÖK? =) SPÄNNANDE!

2011-11-24 @ 18:05:42
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Göken

Jag (mannen) kom hit för att jag Googlade på nånting i stil med Juridisk Översiktskurs umeå eller jök umeå, nånting sånt. Jag undrar om jag inte la till blogg också för att se om nån hade skrivit nånting om detta. Och du hade ju det! :þ



Du är inte intresserad av att låna min Civilrättsbok? Jag tänkte nämligen läsa JÖKen redan förra terminen men det blev schemakrock med andra ämnen och sånt så jag valde att hoppa av. Jag lånade dock ut min bok till en tjej och sen använde jag den ju själv den här terminen. Jag tänkte föra lånetraditionen vidare nämligen. Vad jag vet så är den fortfarande senaste upplagan och den är i mycket bra skick fortfarande.



Hur som helst, du kan ju fundera på det och vill du inte ha den så kan ju kanske någon annan vara intresserad, vem vet?

2011-11-24 @ 23:58:51
Postat av: Sv; Göken

Haha jaha, men då hänger jag med! Vad roligt att du hittade hit på grund av JÖK!



Åh, men det låter ju kanon bra. Så det är den boken man behöver? Skulle ju vara kanon schysst, haha kan jag återkomma när jag vet mer om vad som komma skall? Hur det blir för mig i vår? :) underbart!



Ja men precis! Nu vet jag ju att he finns en bok som kan lånas ut! :)Tackar tackar!

Men är du från Umeå eller studerade/studerar du bara där?

2011-11-25 @ 00:35:36
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Göken

Jo, precis, då väntar vi tills du får veta hur det blir. Man kommer framför allt att behöva:



- Lagboken

- Civilrätt



Lagboken jag har är dock från 2010 så den kommer ju att vara två år gammal nästa år. Det kanske är lite gammalt, jag vet inte. Det är klart du får ju låna den också om du vill, men dom vill ju helst att man ska så ny lagbok som möjligt.



Sen finns det fler böcker också man kan skaffa som kan vara bra att ha, men dom är lite billigare och dom skaffade jag aldrig. Jag trodde inte dom skulle behövas och jag hade väl både rätt och fel. Jag klarade ju kursen men jag märkte att ibland hade jag nog behövt några av dom andra böckerna också.



Men hur som helst, så väntar vi tills du får veta mer. Då får du säkert en sån där litteraturlista också. Då återkommer vi i ämnet.



Jag bor inte i själva Umeå men rätt nära.

2011-11-25 @ 16:29:07
Postat av: sv; Göken

Hallojsan igen! sorry för mitt sega svar...

Ah men vilken koll du har, haha mycket man ska tänka på när man börjar på universitetet. Men det låter kanoners! jag får ta reda på om jag behöver nå mer eller jaoo, om jag ska köpa de där böckerna eller ej. får vänta tills skolan kontaktar mig :)



Har du facebook eller någon mail så jag kan återkomma när jag vet mer? Haha kanske inte så bra ide att parat prata här då skolan kanske kontaktar mig på ett antal veckor?



Ah, I see! Samma som för mig då!

2011-11-27 @ 20:33:37
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Göken

Har du min mailadress nu?

2011-11-28 @ 11:29:32
Postat av: Göken

Jag tänkte att jag skrev ju in den i e-postfältet här. Får du den då eller visas den ingenstans?

2011-11-28 @ 11:31:12
Postat av: Sv; Göken

Hmm... den bör göra det om du skrev in den men icket... min adress är [email protected] så om du vill kan du ju bara tvär skicka ett mail eller så, så har jag din adress där!

2011-11-28 @ 17:13:51
URL: http://jessicaknecht.blogg.se/
Postat av: Göken

Visst fick du mitt mail?

2011-11-30 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0