Boat Behind

Jag skulle säga att hösten även har kommit till Brighton nu. Det är kallt/kallare, blåsigt och jag kan inte gå till bussen utan en jacka längre. Mmm, så är det. Hehe jag tror dock att det är bra att en ag använder jackan nu.... ih, jag är förkyld och kanske, men bara kanske har febern tittat förbi hos mig. Har inte vågat kolla. Det jag inte vet, lider jag inte av. Eller nåt. (Ska kolla sen). Vilken tur att det snart är helg så jag bara kan slappa, softa, njuta och chilla samt göra läxa(GAAASCH). Måste hålla ut dessa veckor, eller alltså. Hålla ut och hålla ut. Jag är så spänd just nu. För om 2 veckor kommer Tilda hit! VAD SPÄNNANDE! och sedan när Tilda beger sig hem kommer mamma på bara några veckor och sedan efter bara.... ett litet tag kommer min älskling hit! GAAAAH! Vad bra det kommer bli. OCH när Molle kommer hit, har just gjort klart min/mitt(?) första " mock-exam"! Så ah, ska bara njuta av sällskapet då. TILDA! Läs detta; Du skulle inte kunna köpa med dig lite palt åt mig? Jag betalar självklart. Haha men vi ska ha någon form av... "Mat-kväll", när du farit hem, med skolan. Så, ska bjuda de andra studenterna (vet int hur många men vi får pratas vid du och jag molle, hehe om du kan kirra det åt mig) på some go saker från landet på andra sidan... havet! Ahhhhhhhhhhhh palt. Vad gott!

Kommentarer
Postat av: Laura

jag älskar dina bilder!!! :)

2011-10-06 @ 20:57:44
Postat av: jenny

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-06 @ 21:51:54
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com
Postat av: Tilda

Hahaha! Klart jag kan kirra lite palt ;) Men vi får ju höras mer innan också såklart =)

2011-10-06 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0