London Calling

Nu har dom begett sig hem till norrland igen! Tjejer, det var verkligen hur roligt som helst att ni kom hit och hälsade på! Så, bilderna talar för sig själv. Igår begav vi oss till London för att tillbringa hela dagen och natten där. Ah haha, mina fötter är fortfarande ömma efter att ha vandrat runt i staden hela hela hela dagen för att kolla in alla, många, turistattraktionerna! Men nog hann vi mycket alltid och vädret log mot oss. Sköna dag vad underbar du var! Ojah, jag gillar den där staden. Men galet vad mycket folk det var... en måndag. Och på kvällen? alla skulle då ut och shoppa. Haha Tack för dessa dagar tjejer. He var grymt och jag kommer sakna er =) men vi ses när även en jag beger mig hem igen! Jaha, nu då? NU taggar jag tills nästa kommer hit. Nämligen, mor min! Den 31: a får jag hålla om dig =) taggad tjej vad roligt det kommer bli! Nu...... är det snart MAT! JA hungrig tös och sedan ska jag plugga. Vara duktig tjej och studera språket jag är här för att lära mig. Ha en skön kväll folket.

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh så fint! London verkar ju trevligt värre!

2011-10-25 @ 20:30:02
Postat av: tildur

fiint! du hittar mina på dropboxen nu, tror jag om jag gjorde rätt..

2011-10-26 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0