Ratatat

Jaaaaa, 4 / 5 prov avklarade och jag lever än. Den här dagen har... varit rätt så lång. Haha nu återstår det bara att se vilket resultat man får. Hoppas inte min lärare sitter och skrattar när hon läser min rapport om skolorna i sverige. Ah, men det var ganska så svårt. Jag hoppas hoppas hoppas att jag klarade det! Imorgon har vi endast muntan kvar och sedan är jag fri från prov fram tills mitt andra mock-exam som kommer äga rum 10 dagar innan " the final exam". Haha om jag var så här nervös inför dessa prov, hur kommer det då kännas innan jag ska göra mitt slutprov? Jag vill inte veta. Men vaddå, den dagen kommer jag kanske kunna dubbelt så mycket som nu, eller kanske inte men mycket mer! Det här är inget flummm, jag lär mig så galet mycket på denna skola. Skönt. Okej, så efter imorgon ska jag slappna av igen och tagga tills fredag då Tilda, Sussi och Bella kommer hit för att besöka mig och Helen! ah, jag längtar.

Schnögg bild jag njuter på. Jag har den mest underbaraste pojkvännen som finns. Vilken tur jag har haft. Ih, jag blir helt pirrig i hela kroppen av bara tanken på dig Bebbi. Du är mitt hjärta och jag älskar dig så galet mycket! och.... jag saknar dig så oändligt mycket :( Om 3 veckor får jag hålla om dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0